tirsdag 14. september 2010

Er frustrert...

...derfor trenger jeg noe positivt å skrive om! Hva skal jeg velge? Det finnes jo der, må bare la det komme frem mellom det som stenger for. Skal vi se... kjenner at følelsene bytter plass, og JAAAA. Det er jammen noe positivt der. Og etter den første, enda flere positive tanker og følelser. Klumpen i maven er der. Kunsten er å ikke gi den for god plass i hodet! Skjønner?!?

Dette er et alternativ til å sette ord på frustrasjoner etter nok et møte med offentlig administrasjon...og komme i fare for å utlever ting som ikke har noe her å gjøre.

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Så fin blogg du har. Her må jeg ta turen innom litt oftere!

    SV: Takk for det. Ja, det var et sterkt tema i år, og vanskelig å lage noe fortellende og kreativt på kort tid uten å skape en stor klisje.

    Ble vel ikke helt fornøyd, men sånn blir nå det. Har fått med meg at jeg har ca 141 andre filmer å konkurere mot så langt, så sjansen for å i det hele tatt få en pris er minimal. Men det er uansett gøy å være med og jeg har lært mye, noe jeg så på som viktigst.

    SvarSlett
  2. Takk for at du la igjen en kommentar! Fikk inspirasjon til å lage et nytt innlegg. Vanskelig tema som har ligget i tankene lenge.

    Du får spøre Tom om han kjenner igjen omgivelsene på bildet(det med steinene)...

    SvarSlett