mandag 10. januar 2011

Svineinfluensa.

Jeg må innrømme at jeg er litt redd for den. Og nå er jeg bittelitt redd for at jeg har den. Og da blir jeg ørlite redd for at yngstemann ikke burde komme hjem i morgen. Men samtidig har jeg ikke tenkt å la troen på at vanlig sykdom er så farlig at hele hverdagen blir styrt av den.

Tror du at du har svineinfluensa?

Det er jo ikke så mye skriverier om den i år. Med det er faktisk mulig å vaksinere seg i år også. Burde høyrisikogrupper få varsel om denne muligheten? For den er vel like farlig i år for noen?

Vi vil til Budor på torsdag!!!!

For i dag åpner skitrekket...og aktivitetsdagen er reddet!



Host, host og verkende hilsen fra meg.

2 kommentarer:

  1. Litt skummelt med svineinfluensa. Den kan visst bli verre også i år, har eg hørt.
    Nei, vi får vera flinke og vaske oss godt på hendene, så går det vel bra i år og? :)

    SvarSlett
  2. Ja, får tro det går bra i år også;)
    Men har faktisk vært på legesenteret og tatt en slik prøve i nesa. Og yngstemann har starte med Tamiflu forebyggende.
    Og jeg, jeg er fortsatt delvis sengeliggende. Hoster fortsatt kraftig, og nå er det grunnen til vondtene i kroppen...

    SvarSlett